Fotografering i skolan

Haha xD lite smått roligt, idag när vi skulle fotografera oss kom vi in i gympasalen. Det var två fotografer varav en hade glasögon.
Jag tyckte att jag kände igen honom lite. Något var bekant. Jag läste på hans t-shirt att han hette Anton vilket även killen jag tänkte på hette. Jag frågade honom hur gammal han var. Om han var 20. Det var han.
Jag tänkte att det måste vara han så jag frågade om han kände min bror, Linus och det gjorde han! Anton och Linus gick i samma klass i grundskolan! Det var fett läskigt. Kul att se honom efter alla dessa år dock.
Och gud vad han hade förändrats! De var riktigt duktiga fotografer btw. Vi tog först en normal klassbild. Sen fick vi ta en spexbild. När vi tog bilder en-och-en fick vi även då ta några normala och några spex! :D
Superkul! :D Några kompisar fick till och med tuggummi som de skulle tugga på och försöka blåsa bubblor med på spexbilden. Sådana fotografer borde det finnas fler av! :D Guush vilket långt inlägg det blev :P Hörs senare! :D


Vackra ord

Skriv vad har du på hjärtat:

Namn:
Här ofta?

Mejl:

Egen blogg:

Mina ord:

Trackback