Före - Efter

Haha xD Lyckat Felicia! ;'D Denna skulle jag fixa och lägga upp för flera månader sedan! Förebilden har legat i en mapp på datorn och bara väntat på att jag ska hitta den, som jag gjorde för en stund sedan.
Så nu får ni äntligen se hur det blev med min hylla som jag och pappa satte upp :D Musiksamlingen är inte så stor än, det kommer mer! Har även de 7 Harry Potter böckerna fint uppställda :D

Pappa sa för ett tag sedan att det knappt var någon idé att han tapetserade mitt rum när vi flyttade hit, i princip alla väggarna är nu fyllda med fin fina saker! :D Ska beställa hem mer om några dagar! Kommer få lite att göra med andra ord :D 100 nya bilder :D Awesome! Ojdå, vilket långt inlägg det blev xD Uppdaterar mer senare! :D


Vackra ord

Skriv vad har du på hjärtat:

Namn:
Här ofta?

Mejl:

Egen blogg:

Mina ord:

Trackback