Tjugosjätte april tvåtusentolv

Idag har jag:

  • Gjort absolut ingenting på engelskalektionen
  • Blivit övertalad att spela tetris
  • Cyklat i regn
  • Lagat en cykelkedja som hoppat (händig flicka)
  • Varit sur på småbröder
  • Cyklat i regn igen
  • Sjungit
  • Satt ut ackorden till den egenskrivna låten
  • Ätit godis
  • Kramats
  • Pussats
  • Cyklat hem i regn igen
Min dag har varit helt okej. Och imorgon kommer den att bli så mycket mer awesome. För då ska vi få se på alla musikvideos som vi gjort i skolan och ha intresseval (bortser från engelska nationella). Sen ska jag hem till Hampus (kommer antagligen se på Naruto eller spela gitarr^^) och sen bär det av till Alex för en "dubbeldejt". Båda pojkvännerna är såklart med. Jag ensam i ett rum med tre killar.... Nejdå, det ska gå bra, jag har min Hampus att pussa på. Nu ska jag sova, eller läsa, har inte bestämt mig än. Bye bye^^

 


Vackra ord

Skriv vad har du på hjärtat:

Namn:
Här ofta?

Mejl:

Egen blogg:

Mina ord:

Trackback