Studiedag.

Tillbringat dagen med att göra det man borde göra på en studiedag.. Jag har alltså pluggat! Det är ju så när man går natur. Det är mycket man måste göra^^ 
 
Jag och Hampus såg på en halvkonstig film i morse. Jag somnade, så det bevisar väl antagligen hur bra den var xp Jag har precis suttit och spelat The Sims 2 i timtal, vilken nostalgi! Nu har jag ju en fungerande stationär dator också :D
 
Jag tänkte tipsa om en grymt bra sångröst. Det är min vän Hannes. Han skriver egen musik och är sjukt duktig. Han ska förmodligen lägga upp den på youtube inom en snar framtid (hoppas jag!) och då kan jag lägga upp klippet i bloggen. Men än så länge får ni nöja er med att söka på facebook. Han har en egen sida som heter Hannes Karlsholt, sök nu för sjutton gubbar!
 
Från Nobelfesten i höstas!

Vackra ord

Skriv vad har du på hjärtat:

Namn:
Här ofta?

Mejl:

Egen blogg:

Mina ord:

Trackback