Årsresumé

Som utlovat kommer här en årsresmué för mitt bloggande under 2012! Ett bra år har det varit. Höjdpunkten är nog när jag och Hampus blev tillsammans. Vad är vackrare än kärlek?
 
April - Efter ett uppehåll på 5 månader var bloggkänslan tillbaks och jag startade på nytt. 
 
Maj - Jag och Hampus bakade väldigt goda cupecakes!
 
Maj - Jag blev kär i mina sharingan på riktigt. Underbart!
 
Maj - Jag åt massor av jordgubbar!
 
Juni - Var på Liseberg med goa KU-gänget.
 
Juni - Slutade 9an, sjukt!
 
Juni - Umgicks med en väldigt fin flicka som jag saknar sjukt mycket!
 
Juni - Första sommarjobbet i Vägkyrkan.Rekommenderas om man gillar kakor!
 
Julli - Bestämde mig för att gå på Asking igen i Januari 2013 eftersom förra konserten var grym.
 
September - Medan det blev kallare och kallare ute satt jag inne och mös med Sixten och kaffe.
Mums!
 
September - Började inse att allt är förändrat sedan flytten till USA. Vet fortfarande om det är negativt eller positivt med tanke att vi inte fått ta del av allt nytt meterial som skrivits. Saknar 18-åriga Bill och Tom. 
 
Oktober - Kurre fyllde 5 år. Stor pojke!
 
Oktober - Jag och älsklingen firade 8 månader tillsammas.
 
Oktober - Jag och mamma åkte till Göteborg och gick runt och shoppade lite och avslutade dagen med en piercing!
 
Oktober - Min fina bror på oktober-marknaden i Vänersborg. Köpte mig en grymt bra bok (cirkeln) där.
 
Oktober - Hade en reunion med kompis-gänget från grundskolan. En mycket kansig och otroligt rolig kväll må jag säga.
 
November - Härlig filmkväll hod Louise med Frida-gänget. 
 
November - Köpte mig nostalgi i form av två sjukt bra julkalendrar.
 
November - Julklappsverkstaden började på allvar!
 
November - Fick hem mina smycken som jag beställt och blev mycket nöjd!
November - Fick en ipod touch i skolan.
 
November - Mysig filmkväll hos Anna.
 
November - Började bygga om Kurres bur.
 
December - Spelade en del Smite.
 
December - Började titta på The Killing säsong 2. 
 
December - Firade jul med farmor och farfar som jag inte träffat på vääldigt länge.
 
December - Firade jul hos pojkvännen.
 
December - Firade jul hemma.
 
December - Fick massor av fina julklappar!
 
December - Byggde färdigt Kurres bur så att han äntligen fick flytta in!
 
December - Åkte till Credos nyårsläger i Skene och hade en underbar vistelse med mycket gott. 

Vackra ord

Skriv vad har du på hjärtat:

Namn:
Här ofta?

Mejl:

Egen blogg:

Mina ord:

Trackback